(Android/iOS) Kung Fu Z snydekode øge point
Mar 12, 2022 0:54:52 GMT
Post by crimpaticossand on Mar 12, 2022 0:54:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kung Fu Z ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kung Fu Z IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode øge point ▞▞▞
▞▞▞ Kung Fu Z 2022 version ▞▞▞
Kontrol og gameplay er GENIUS. Tomgangsindtjening er også fremragende. Fantastisk tid dræber, selvom jeg bliver træt af konstant at slibe for at få den næste opgradering.
Når du laver master-tinget, og det siger, at det nulstiller dit gear, troede jeg, at det ville nulstille sit niveau, men nej, det tog mit udstyr, inklusive min sub-zero-maske.
Dette spil har en meget god retro-følelse, og det er meget actionfyldt, så jeg endte med at købe startpakken, og jeg har ikke modtaget den endnu, så jeg vil bare gerne vide, om der er en forsinkelse eller sådan noget.
Det er rart, men hver gang en annonce dukker op, hænger spillet, så jeg er nødt til at genstarte spillet for at spille igen.😞😞😞😞😞😞😢😢😠😠😠😠😠
Jeg elsker dette spil meget, men da jeg loggede ind efter min telefon døde, mistede jeg mine kostumer og var nødt til at genstarte spillet igen
Det er sjovt, ligesom gamle arcade beat em ups, men mere tempofyldt
Starter fantastisk, men går ingen steder... du bliver bare ved med at spille de samme niveauer igen og igen, og gearet er stort set held baseret.
meh
Jeg nyder virkelig spillet, det er virkelig rart at investere tid i det og føle, at du får noget ud, hvis det er, og det er udviklingen, men mit eneste problem er, at jeg ville ønske, at der var flere måder at få ædelstene på
Dette spil har et fantastisk tempo, er meget tilfredsstillende at spille. Tapkampen er meget godt udført.
meget godt
God fornøjelse, men jeg ser ud til at være blevet udjævnet og mistet alt mit gear. Ikke en big deal, sjov lille tidsspilder. Min eneste sande fejl er med annoncerne, jeg spiller spillet uden lyde, da jeg normalt lytter til podcasts eller lydbøger, mens jeg spiller, ikke kun stopper annoncerne min lyd (selvom jeg slår annoncelyden fra), men hvis jeg genoptager min lyd. podcast eller lydbog, det tvinger de blodige reklamer til at holde pause. Hvis du kan ordne det, vil 5 stjerner være dine.
Meget vanedannende, hvis du kan lide at slås, og kræfterne minder ret meget om street fighter
Sjovt, men det tager bare alt for lang tid at bygge op. Jeg kan spille omkring 30 sekunder om dagen. Hvilen venter bare.
Lækkert retro look og det spiller ret nemt
Kung Fu Z Arcade fxgc
Kører ikke engang
Det er ærgerligt, at den er på autopiloten og ventede, da jeg skulle spille
Godt koncept men meget kedeligt.
Jeg er ikke nået til slutningen af dette spil, men jeg vil anbefale det til spillere, der gerne vil have noget, der har action, men ikke vil have intense. Dette spil er godt, anstændigt tid dræber.
Download ikke dette spil, medmindre du har timevis af fritid eller er villig til at købe det. Spillet er designet til at have fjender med umuligt højt helbred og langsom progression. Du vil afspille de samme niveauer helt fra begyndelsen for at komme videre forbi sværere niveauer, hvilket hurtigt bliver kedeligt, da det er en meget langsom proces. Annoncebonuserne er også begrænset i antal, i modsætning til andre udviklere, der tillader ubegrænsede annoncebonusser, så du kan omgå noget af den langsomme slibning. Dette spils potentiale for sjov er ødelagt af dets smerteligt langsomme niveauforløb. Dette spil bør annonceres som en demo i stedet for gratis at spille; kun folk med penge vil være i stand til at fortsætte med at nyde dette spil efter ca. 2 timer.
Kung Fu Z Arcade fxgc
Bedste spil nogensinde .. fantastisk arkadestil let at forstå og sjovt som fanden.
D4DJ Groovy Mix ሙዚቃ wkx
Jeg er lige startet, og det er virkelig fedt og vanedannende, men 9,5/10
Kung Fu Z Arcade bgzf
Gentagende
Dette spil for meget.. men stag r genstartet..
Jeg kunne ikke lide det for meget på grund af gentagelse, bør du tilføje spiltilstande og andre aktiviteter for at gøre dette spil bedre
Dette spil er virkelig fedt. Jeg elsker retrostilen. Musikken er okay. Meget sjovt.
Sjovt i starten, men bliver gentaget senere
At slå zombier i dette spil er underligt tilfredsstillende. Dette er et af de få spil, hvor jeg kan lide at lade lyden være tændt. Jeg tror, de kan bygge op på tappingen med QTE eller periodiske skærmhandlinger (stryge skærmen eller tegne en form) for massiv skade oven på de bevægelser, de allerede har i dette spil. Grundlæggende er dette et tappespil, men det føles som om de helt sikkert kan få det til at føles mere som et beat em up.
Sjovt og kedeligt. Fantastisk til at fordrive tiden, mens du venter på, at din pige (eller fyr) er færdig med at shoppe eller får lavet deres negle. Føler den nostalgiske følelse af spillet. Street Fighter x Double Dragon x Bad Dudes Fantastiske ting!🧐
Jeg ville spille, hvis jeg kunne betale for ikke konstant at se på tilføjelser
Kung Fu Z Arcade bgzf
To ting, jeg tror, der skal ændres. autoangrebet Hurricane Kick rammer ikke små jordede mål (slanger og rotter) og nogle basale fjender... dette skal justeres. Zombierne skal også skynde sig konstant, som de gør i miniboss-bølger, før du aktiverer chefen. I øjeblikket er det for langsomt og kedeligt at gå igennem dem. Ellers er spillet en stor grind. Jeg ramte endelig Wave 300... halvvejs. Åh... en sidste chef ville også være rart.
Okay, besluttede at spille dette spil igen. Men hvorfor forsvandt mit rensdyrkostume? Fra julebegivenheden tror jeg. Afinstalleret, fordi det ødelagde mit humør undskyld.
Dette er ligesom de andre gentagne spil, og jeg kan ikke lide det. Undskyld mit dårlige engelsk -_
Elsker dette spil. Det ville dog være bedre, hvis der kunne være et udvalg af pigekarakterer!!
Det er et fantastisk spil, men vi har brug for en menuskærm, flere evner, avancerede lydmuligheder